Wypadające włosy

Co to jest DR. CYJ Hair Filler?

DR. CYJ HAIR FILLER to innowacyjny produkt, niezwykle skuteczny w walce z wypadającymi włosami. Wyjątkowa formuła preparatu polega na jego bogatym składzie, w którym znajduje się 7 peptydów oraz kwas hialuronowy. To co wyróżnia DR. CYJ to opatentowana przez Caregen technologia przedłużonego uwalniania substancji aktywnych – „Sustained Release Technology” – która działa aż 14 dni po aplikacji!

Zawartość kwasu hialuronowego 0,7% oraz licznych peptydów takich jak np. Dekapeptyd-10; Oktapeptyd-11; Oktapeptyd-2 czy Dekapeptyd-18; Dekapeptyd-28 powoduje bezpośrednio pobudzenie angiogenezy w obrębie mieszków włosowych, zahamowanie apaptozy oraz stymulację wzrostu nowych włosów. Oligopeptyd-54 blokuje wpływ DHT, który wywołuje proces łysienia. Ta bomba witaminowa aktywuje wzrost włosów oraz pobudza komórki macierzyste, stymuluje mikrokrążenie skóry głowy i odżywia osłabione cebulki włosa.

Peptydowa terapia włosów przeznaczona jest równo dla kobiet, jak i mężczyzn. Stosowany nie tylko w przypadku łysienia androgenowego, ale także spowodowanego stresem, złą dietą, osłabieniem, częstym farbowaniem lub też niewłaściwą pielęgnacją włosów i skóry głowy. Zabieg także świetnie wzmacnia włosy przed i po przeszczepie.

• powstrzymuje wypadanie włosów
  • przyśpiesza wzrost nowych włosów
  • wzmacnia oraz regeneruje włosy
  • pobudza krążenie i poprawia ukrwienie skóry głowy
  • rewitalizuje mieszki włosowe
  • wzmacnia włosy przed i po przeszczepie

Terapia nie wymaga specjalnego przygotowania, jedynie dzień przed zabiegiem i po zabiegu nie wskazane jest picie alkoholu. Zabieg z wykorzystaniem preparatu Dr. Cyj Hair Hiller polega na wykonaniu serii wkłuć w skórę głowy w powierzchniowe warstwy skóry właściwej. Cała sesja trwa ok. 20 minut. Zabieg charakteryzuje się umiarkowaną bolesnością, pacjenci porównują go do ukłucia komara.

Zaleca się wykonanie serii co najmniej 4 zabiegów w odstępie 2 tygodni. Terapię należy powtórzyć po roku.

• ciąża
  • karmienie piersią
  • stany zapalne/ infekcje skóry głowy
  • aktywna cukrzyca